A bögre az öt érzékszerv tükrében

Bogrenyomtatas.hu zöld bögre kávészemekkel

A tapintás az öt érzék közül a legfontosabb, emeli ki Dr. Martin Grünwald, a Lipcsei Egyetem professzora. Tisztában vagyunk tehát a tapintás fontosságával, mégis ha marketingről van szó, hatását még mindig sokszor alábecsüljük! Előszeretettel fektetünk túlzott figyelmet a szlogenekre, hangsúlyozásra, szófordulatokra. Pedig gondolkodásmódunk nagyban függ a minket ért benyomásoktól. Itt kerül képbe az egyedi reklámajándékok fontossága. Egy személyre szabott üzenetet nagyobb eséllyel idézünk fel, mint egy sima verbális üzenetet.

Ha egy ajándéktárgyat megfoghatunk, különleges módon egyszerre hat az összes érzékszervünkre, így ez egy kimondottan hatékony formája a reklámozásnak. Az olyan üzenetek sokkal jobban visszaidézhetők, melyeket nemcsak látunk vagy hallunk, hanem tapintunk is. Mindegy, hogy egy ajándéktárgy milyen alkalomra készül, egy biztos: a reklámajándékot mindig nagy körültekintéssel válasszuk ki!

Az egyedi ajándék kiválasztásánál nagyon fontos, hogy azt folyamatosan használjuk a mindennapi életünk során is. Rápillantva rögtön az ajándékozó cég jusson eszünkbe, és emellett praktikus és hasznos legyen.

Éppen ezért tartjuk az ajándékok Jolly Jokerének a bögrét, mely szinte egész nap ott hever a munkaasztalunkon, reggelente pedig az ébredés pillanatait oszthatjuk meg vele.