Gyakori hibák az ajánlatkérésnél

Gyakori hibák az ajánlatkérésben, melyekkel nap mint nap találkozunk…


1. Olyan színű reklámajándékot választ az ügyfél, amilyen színű a cég logója.
Gyakran találkozunk azzal a jelenséggel, hogy a megrendelő a cég logójával azonos, vagy nagyon közeli színt választ.

Ennek az oka az, hogy tudatosan szeretnének a cég színeivel harmonizáló reklámajándékot választani, s csak később, általában a látványtervek megtekintésével szembesülnek azzal, hogy egy kék logó egy kék bögrén vagy egy kék tollon nem működőképes, nem látszik megfelelően.Ebben az esetben mi a logó white verzióját javasoljuk, mely erőteljesen kiemelkedik a kék háttérszínből. Így a reklámajándékon látható logó remekül látszik messziről is.


Érdemes tehát a katalógus böngészése közben a céglogót elképzelni a termékeken, legalább a színeket figyelembe véve. Ezzel igencsak felgyorsulhat a megrendelés folyamata, hiszen számos plusz egyeztetési kört és rengeteg időt megspórolhatnak.Természetesen grafikus kollégáink mindig szívesen javasolnak színben harmonizáló termékeket céglogójukhoz, melyek kellemesek a szemnek és jól összeillenek.

Kék bögre kék logó